خطرات شاتل ممکن است در ذهن هر فرد قبل از سوار شدن بر تیوپ های شاتل به وجود آید. این تفریح پر هیجان جزیره مرجانی کیش زمانی خطرناک می شود که نکات ایمنی در آن اعمال نشده باشد. افرادی که به ورزش شاتل علاقمند هستند باید توجه داشته باشند خطرات احتمالی شاید در انتظارشان باشد اگر ایمن نشوند.

بیشترین تخفیف شاتل کیش

خطرات شاتل بحثی است که باید بیشتر به آن پرداخت. این موضوع سبب شده کسانی که علاقمند به شاتل هستند بیشتر احتیاط کرده و از انجام دادن این ورزش پر هیجان اجتناب کنند. چرا که فکر می کنند اگر مشکلی برای طناب، تیوپ، قایق موتوری یا حتی خود پیش آید محتمل بوده غرق شوند یا به تور ناگهانی پرت شده و مشکلی برای عضلات بدن بوجود آید.

خطرات شاتل بیشتر برای چه کسانی قابل وقوع است؟

خطرات شاتل برای بعضی از افراد مثل سالمندان، کودکان، خانم های باردار، افرادی که بیماری های زمینه ای دارند مثل مشکلات تنفسی، قلبی یا سکته ای احتمالی است چرا که هیجان در تفریح شاتل بالا بوده و برای این افراد قابل تحمل نیست. به این ترتیب قطعا دچار مشکل خواهند شد.

شاتل کیش تفریحی با شوق فراوان است که اوج خنده و شادی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. شاتل نوعی از تیوپ های بادی بوده که یک تا چند نفر می توانند بر روی آن سوار شوند. این تیوپ ها توسط طنابی متصل به قایق موتوری کشیده شده و گردشگران را به دل آب های نیلگون خلیج فارس می برد.

شاتل کیش با کمترین قیمت

در همین هنگام ممکن است افراد با سرعت بالایی که قایق موتوری دارد و هنگام دور زدن آن به درون آب سقوط کنند. اما این مسئله مهمی نیست و این سقوط کردن ها درون آب از پیش تعیین شده است. لیدر قایق به عمد دور می زند تا گردشگران به درون آب پرت شوند و هیجان بیشتری نصیبشان شود.

به چه نکاتی باید قبل از شاتل سواری توجه کرد؟

اگر افراد قبل از سوار شدن بر تیوپ های شاتل به نکات ایمنی توجه کنند هیچ خطری در انتظارشان نخواهد بود. برای مثال با پوشیدن جلیقه نجات، کلاه ایمنی و لباس مناسب دریا احتمال 1% وقوع حادثه امکان پذیر است. همچنین باید طناب، هارنس، باد تیوپ چک شده تا مبادا در زمان شاتل سواری دچار مشکل شود.

خطرات شاتل در هنگام تلاطم زیاد امواج دریا، طوفان، باران و باد شدید به درصد بالایی رسیده و ممکن است فرد آسیب ببیند. به همین دلیل باید قبل از تاریخ سواری شاتل آب و هوا چک گردد. اینگونه نگرانی خطرات شاتل کاهش پیدا کرده و جسارت بیشتری برای شاتل سواری پیدا خواهند کرد. 

خطرات شاتل ادعایی واهی است اگر همه تجهیزات شاتل سواری با کیفیت بوده و افرادی که تمایل به استفاده از شاتل دارند به توصیه های لیدر توجه کنند. همچنین باید به نکاتی که لیدر درباره نحوه استفاده از تجهیزات بیان می کند با دقت کامل گوش کرد و به درستی از تجهیزات استفاده نمود.

رزرو آنی تفریح شاتل کیش

آیا فوبیای ترس از آب مانع شاتل سواری می شود؟

برخی از افراد فوبیای ترس از آب دارند. این ورزش احتمال پرت شدن درون آب را دارد. پس اگر بعضی از گردشگران دچار چنین مشکلی هستند آرامش خود را حفظ کرده و این فرصت را بهترین موقعیت برای غلبه بر ترس شان بدانند. آن ها باید بدانند غریق نجات هایی درون آب هستند که به کمک افراد با کمترین زمان ممکن می شتابند.

بیشتر بخوانید :
منابع :