شاتل کیش نوعی از تیوپ بادی بزرگ بوده که یک یا چند نفر قادر خواهند بود بر روی آن سوار شوند و به کمک طنابی متصل شده به قایق موتوری در آب کشیده می شوند. این تیوپ های بادی تکان های زیادی می خورد و هیجان و لذت زیادی را در بر دارد. شاتل کیش یکی از مهیج ترین  تفریحات کیش می باشد که پیشنهاد می کنم در سفر به این جزیره از دست ندهید. در ادامه کیشلندیار توضیحاتی جامع درباره آن را بیان می کند؛ همراه ما باشید.

آشنایی کامل با تمامی مراکز گردشگری و تفریحی در کیش

شاتل کیش تفریح و ورزشی سالم بر روی دریای خلیج فارس

در واقع شاتل کیش افرادی را که طالب بالا رفتن آدرنالین خون هستند، مشتقال و علاقه مند به خود می کند. زیرا وقتی سوار شاتل می شوند، با سرعت بالا بر روی آب های نیلگون خلیج فارس جزیره کیش به حرکت در می آیند. حتی ممکن است هنگام دور زدنِ قایق، در آب سقوط کنند.

شاتل در کیش با ایمن کامل طراحی شده و جای نگرانی برای گردشگران تور کیش باقی نمی گذارد. تمام مسائل ایمنی در این ورزش رعایت می شود. این سقوط کردن ها برنامه ریزی شده و بخش مهمی از هیجان شاتل سواری کیش است. ناخدای قایق تندرو، عمدا هنگام دور زدن، افراد را درون آب پرتاب می کند.

چگونه می توان شاتل سواری در کیش را تجربه کرد؟

شاتل سواری در جزیره توسط قایق های همراه تحت مراقبت می باشد و با وجود جلیقه ی نجات مشکلی برایتان پیش نمی آید. این ورزش را می توانید بصورت جمعی به مدت 20 دقیقه تجربه کنید و لذت ببرید. و این امکان را برای افراد داده تا بتوانند با هم سفرانشان تیوب سواری کنند.

اطلاعاتی کامل درباره رزرو بلیط تفریح بنانا در جزیره کیش

شاتل نوعی تفریحی آبی و خاطره انگیزی است که شما می توانید این تجربه را با خانواده و یا دوستان خود امتحان کنید . ایمنی و هیجان بالا در کنار هم، روزی خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. شاتل کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش می باشد.

شاتل کیش به دلیل هزینه ی مناسب نسبت به دیگر تفریحات آبی باعث شده تا علاقمندان زیادی داشته باشد. مسلما تجربه این ورزش یا تفریح جذاب سفرتان به جزیره کیش را به یادماندنی تر خواهد کرد. عکاسانی در این مجموعه وجو دارند که هنگام شاتل سواری عکس ها با کیفیتی از شما خواهند گرفت.

شاتل کیش از چه شرایطی برخوردار می باشد؟

شاتل در چزیره مرجانی کیش از تفریحاتی می باشد که خانم ها و آقایان می توانند در کنارهم آن را تجربه کنند. افرادی که بیماری زمینه ای دارند و مسن هستند نمی توانند از این ورزش استفاده کنند. همچنین کودکان زیر 3 سال اجازه سواری ندارند. قبل از سوار شدن باید به نکات ایمنی آن نیز توجه کرد.

بیشتر بخوانید :
منابع :