فلای بورد کیش از بهترین تفریحات کیش است، که هیجان زیادی را در بر دارد. روزانه توریست ها و گردشگرانی زیادی از سرتاسر کشور حتی کشورهای خارجی به کیش می آیند و تمایل زیادی برای  تجربه فلای بورد دارند. همچنین این تفریح جزء پرهیجان ترین و متفاوت ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد.

مراکز گردشگری و تفریحی کیش را با یک کلیک بشناسید

فلای بورد چیست؟

فلای بورد کیش نوعی وسیله ورزشی تفریحی آبی است که به گردشگران تور کیش اجازه می دهد تا در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کند و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن از آن نمایش های جذاب و چشمگیری ارائه دهد. جت اسکی تمام نیروی محرکه لازم برای انجام چنین مانورهایی را در اختیار فلای بورد قرار می دهد.

فلای بورد کیش ابزاری است که نیروی محرکه ای توسط شیلنگ 18 متری این دستگاه به نازلهایی که در زیر تخته فلای بورد قرار گرفته اند هدایت می شود، جایی که کاربر می تواند این نیروی جلوبرنده را برای خلق مانورهای خویش کنترل کند. فلای بورد سبب شده تا تفریح هیجان انگیزی را تجربه کرد.

فلای بورد کیش  وسیله ای هیجان انگیز

فلای بورد کیش دارای شناوری می باشد که این خاصیت، به کاربر اجازه می دهد تا با اطمینان بیشتر از این وسیله ورزشی استفاده کرده تا قبل از شروع کار با خیال راحت و آرامش خاطر بر روی آب شناور باشد. این وسیله در تمام طول مدت استفاده از دستگاه، بر روی آب بوده و به هر طرف که کاربر حرکت کند به دنبال وی کشیده خواهد شد.

فلای بورد کیش نوعی تفریح آبی است که به کاربر اجازه می دهد تا در ارتفاع 5 الی 6 متری بالای سطح آب با سرعت 25 الی 35 کیلومتر بر ساعت آزادانه به پرواز در آید. این وسیله شبیه به نوعی تخته شناور نیز می باشد که به جت اسکی متصل شده و نیروی محرکه لازم خود را از آن دریافت می کند.

آشنایی با تفریح جت اسکی در کیش

فلای بورد کیش، نیروی محرکه ایجاد شده توسط جت اسکی از میان 18 متر شیلنگ هدایت شده و به انتهای هاور بورد متصل می شود تا کاربرلذت کامل از این وسیله ورزشی را بدست آورد. هاور بورد تلفیقی از ورزش های اسکی روی آب، ویکبورد و موج سواری می باشد.

فلای بورد کیش سبب شده تا تمام طول مدتی که از این وسیله ورزشی استفاده می شود، جت اسکی متصل، آزادانه در پشت سر کاربر در میان امواج به سمت جلو کشیده شود. مقدار سرعت حرکت کاربر به مقدار توان جت اسکی بستگی دارد. 

استفاده از فلای بورد کیش تنها به دو روش امکان پذیر است. روش اول: یک نفر به عنوان کاربر سوار بر هاور بورد بوده و نفر دوم به عنوان راننده یا اپراتور جت اسکی سیستم گاز را کنترل می کند. روش دوم: کاربر با استفاده از کیت الکترونیک گاز مستقلاً از هاوربورد استفاده کند.

موقعیت مکانی فلای بورد کیش

موقعیت مکانی فلای بورد کیش در اسکله تفریحی است. علاقمندان می توانند برای تجربه ی این تفریح جذاب به اسکله تفریحی رفته و لحظات شاد، به یادماندنی را داشته باشند. این وسیله از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار بوده و افراد زیادی را به خود جذب می کند.

منابع :