مجموعه ورزشی المپیک کیش یکی از کامل ترین مجموعه های ورزشی در جزیره است. در این مجموعه ورزشی تمامی ورزش های مورد علاقه گردشگران تور کیش و کیشوندان انجام می شود. می توان گفت این مجموعه ورزشی به قدری مجهز است که برای برگزاری تمرینات و اردو های باشگاه های داخلی و خارجی استفاده می شود.

مجموعه ورزشی المپیک کیش دارای چه ورزش هایی می باشد؟

مجموعه ورزشی المپیک کیش دارای دو زمین فوتبال چمن طبیعی و دو زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی است. همین امر باعث شده تا اردوهای تیم ملی فونبال کشورمان در این مجموعه ورزشی برگزار شود.

مجموعه ورزشی المپیک کیش دارای چندین زمین تنیس در می باشد که در خود گنجانده است. همچنین  می توان به صورت تخصصی در آن تمرین تنیس را انجام داد. سالن اختصاصی پینگ پنگ هم برای علاقه مندان به این ورزش سبک  تدارک دیده شده است.

مجموعه ورزشی المپیک کیش با دارا بودن دو سالن تمرین برای مسابقات اسكواش در مجموعه خود  به یکی از بهترین مجموعه های ورزشی کیش تبدیل شده است. همینطور استخر شنا این مجموعه ورزشی مجهز به سونای خشك و بخار همراه با سالن بدنسازی می باشد که علاقه مندان می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند.

مجموعه ورزشی المپیک کیش همچنین یک سالن چند منظوره ویژه ورزش های توپی و غیرتوپی در فضای خود  تعبیه کرده است. والیبال،بسكتبال، هندبال، فوتبال، كشتی، تكواندو، جودو، كاراته، خانه شطرنج و … از جمله بخش های آن ها می باشند.

مجموعه ورزشی المپیک کیش دارای چه امکاناتی می باشد؟

لازم به ذکر است مجموعه ورزشی المپیک کیش علاوه برامكانات ذکر شده  برای دیگر ورزش ها در این سالن نیز فراهم می باشد. امکانات بسیار زیاد در این مجموعه باعث شده است تا برای برگزاری مسابقات مهم و پر اهمیت از این ورزشگاه استفاده کنند. همچنین گردشگرانی که به تور کیش سفر می کنند و نیاز به یک محیط پر از امکانات دارند می توانند با مراجعه به این مجموعه نهایت استفاده را ببرند. بدون شک این مجموعه با امکانات فراوانی که دارد مکانی بسیار مناسب برای ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :