پاراسل vip کیش نوعی دیگر از تفریح پاراسل است که در جزیره زیبای مرجانی کیش به صورت لاکچری انجام می شود. این نوع تفریح از ترانسفر vip نیز برخوردار می باشد. سایت کیشلندیار جهت احترام به میهمانان خود، با اتومبیل های مدرن ترانسفر رفت و برگشت به پاراسل وی آی پی و هتل کیش را انجام می دهد.

تخفیف ویژه تفریحات کیش و پاراسل کیش

پاراسل  vip کیش چگونه است؟ 

پاراسل vip  کیش تدارکات بی نظیری را برای گردشگرانی که این نوع تفریح را ترجیح می دهند در نظر گرفته تا رضایت آن ها را جلب کند. هنگام ورود به محل برگزاری پاراسل وی آی پی افراد با نوشیدنی های گرم و خنک پذیرایی می شوند. پس از اندکی استراحت شما را به قایق های خصوصی راهنمایی می کند.

در این قایق ها فقط خانواده خودتان می توانند سوار شوند و حضور گردشگران دیگر امکان پذیر نخواهد بود. قایق به طور کامل مختص شما و خانوادتان قرار خواهد گرفت. در پاراسل vip هیچگونه نوبت دهی وجود نداشته و افراد بدون اینکه برای دریافت تیکت و سوار شدن منتظر شوند به راحتی می توانند بلیت خود را تهیه نموده و از تفریح نهایت لذت را ببرند.

تفاوت پاراسل  vip با پاراسل معمولی چیست؟

در پاراسل های vip تایم سوار شدن و استفاده از بالن های پاراسل بیشتر بوده و زمان استاندارد خود را دارد. اما در پاراسل معمولی تایم سواری کمتر بوده و کیفیت پایین تری دارد. همچنین تمامی مراحل پاراسل vip و پاراسل معمولی همانند هم انجام می شود و هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارد.

 پاراسل وی آی پی کیش با قیمتی استثنایی

در پاراسل vip قایق های موتوری فاصله بیشتری از ساحل گرفته و در قسمتی از دریا که عمق بیشتری دارد صورت می گیرد. همچنین ارتفاع چتر سواری روی دریا در پاراسل وی آی پی بیشتر از چتر های عادی بوده و قطعا پرواز خاص تر و پر هیجانی را تجربه خواهید کرد.

هنگامی که شما در آسمان همیشه آبی و بر روی دریای خلیج فارس در حرکت هستید، عکاسان مجربی از شما با زاویه های مختلف عکس گرفته و وقت بیشتری برای عکاسی از شما در نظر می گیرند. اینگونه تصویر های شما با کیفیت تر بوده و زمینه عکس ها زیباتر خواهد بود.

محل برگزاری پاراسل vip کیش کجاست؟

پاراسل vip در ساحل اختصاصی هتل مارینا انجام می شود که میهمانان مقیم در این هتل کیش می توانند با قیمت مناسب تری انجام دهند. ساحل مارینا بسیار وسیع، بکر و زیبا بوده که همین امر سبب شده یکی از خاص ترین ها باشد.

همچنین مکان مناسبی برای بالا رفتن چترهای پاراسل می باشد. ساحل مارینا در همجواری هتل 5 ستاره مارینا پارک می باشد. این هتل فروش تیکت های پاراسل vip  را با گارانتی سایت کیشلندیار به عهده دارد.

 پاراسل وی آی پی کیش با تخفیف کیشلندیار

پاراسل vip بهترین گزینه برای خوشگذرانی در کنار همسفران است. چرا که از هیجان بالایی برخوردار بوده و اوج خنده را در آن می توان تجربه کرد. این تفریح باعث شده آدرنالین خون افزایش پیدا کرده و به پمپاژ راحت تر قلب کمک کند. همچنین لحظاتی دلنشینی را برایتان به ارمغان می آورد.

این تفریح مهیج در سایت کیشلندیار با تخفیف ویژه موجود بوده و گردشگران به راحتی بدون اینکه در انتظار دریافت بلیت پاراسل وی آی پی باشد می توانند با چند کلیک، تیکت این تفریح پر مخاطب را با هرتعداد رزرو کنند. همچنین سایت کیشلندیار تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته تا افراد از لحاظ اقتصادی برای خرید آن دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید :
منابع :