کایاک سواری کیش کیش یکی از قدیمی ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد که از گذشته تا کنون، محبوبیت خاصی برای ساکنین این جزیره و گردشگران داشته است. این تفریح از همان ابتدای اختراع با استقبال شدیدی مواجه شد و اکنون کمتر کسی در سفر به کیش آن را از دست می دهد. 

تمامی مراکز تفریحی و گردشگری کیش را یک کلیک بشناسید

کایاک سواری کیش در کلوپ دریایی مارینا کیش صورت می گیرد و اغلب به صورت یک نفره و یا دو نفره است. این تفریح اغلب برای ماهیگیری و یا قایق سواری در آب های نلیگون خلیج فارس مورد استفاده قرار می گیرد که علی رقم تفریحات آبی مهیج، حس آرامش و شادی را به گردشگران تور کیش منتقل خواهد کرد. 

انواع کایاک سواری کیش

کایاک پارویی کیش در سه نوع پارویی، پدالی و یا مدل های پارویی و پدالی ایجاد شده است که هرکدام به درخواست شرکت کنندگان در اختیار آن ها قرار داده می شوند. در واقع هر فردی می تواند با توجه به توانایی خود از سه نوع کایاک در مجموعه مارینا استفاده کند و اقدام به رزرو بلیط یکی از بهترین تفریحات کیش نماید.

کایاک سواری در کیش در هر کدام از این سه نوع، به صورت تک نفره و یا دو نفره قابل استفاده است. در واقع کایات پارویی تک نفره همانند پدل برد کیش می باشد و چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها در پدل برد شرکت کنندگان به صورت ایستاده بر روی قایق می ایستند، اما در کایاک گردشگران به صورت نشسته پارو می زنند.

چگونه می توان کایاک سواری کیش را تجربه کرد؟

برای استفاده از کایاک کیش و تجربه این تفریح لذت بهش کافی است تا به کلوپ دریایی مارینا در کیش مراجعه نمایید. این تفریح بدون هیچگونه محدودیتی از نظر آقایان و بانوان صورت می گیرد و در مدت زمان 60 دقیقه امکان استفاده و گشت بر روی دریا را فراهم می کند.

آشنایی با تفریح جت اسکی در جزیره کیش

کلوپ تفریحاتی مارینا پارک کیش بخشی از حوضچه خود را به کایاک سواری اختصاص داده است که گردشگران می توانند با خیالی آسوده و آزادانه در آن به قایق سواری بپردازند. برای دسترسی به این کلوپ کافی است تا به بلوار مرجان، انتهای مرجان 7، خیابان برج دوقلو مراجعه نمایید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :