کرایه اتومبیل کرانه آریایی کیش از دیگر شرکت های بازرگانی رنت خودرو در جزیره مرجانی کیش است. این مجموعه تمامی ماشین های لوکس خود را بدون راننده اجاره می دهد. برای آشنایی بیشتر در مورد شرکت کرایه اتومبیل کرانه آریایی سایت کیشلندیار را بررسی کنید. این سایت از اعتبار بالایی برخوردار بوده و هر اطلاعاتی که لازم باشد را در اختیارتان خواهد گذاشت.

چه ماشین هایی شرکت کرایه اتومبیل آریایی کیش اجاره می دهد؟

کرایه اتومبیل کرانه آریایی کیش با سال ها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای مدرن روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر  و … جهت اجاره خودرو در کیش در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد .

کرایه اتومبیل کرانه آریایی کیش ماشین های پیشرفته ای را اجاره  می دهد یکی از این خودرو ها: کامارو 2015 می باشد، این وسیله لوکس و آمریکایی از خانواده شوورلت می باشد. این خودرو  به صورت کوپه و کروک تولید شده که قابلیت 4 سرنشین دارد همچنین دارای قدرتی بسیار بالا است که احتیاج شما را از آپشن های یک خودرو بی نیاز می کند.

تخفیفات ویژه برای کرایه اتومبیل بیشتر از یک روز

کرایه اتومبیل کرانه آریایی کیش کلیه اتومبیل های خود را در بهترین شرایط فنی قرار داده و کلیه امکانات ماشین ها نیز در دسترس مشتری ها می باشد . همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یک روز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت قابل مشاهده می باشد .

کرایه اتومبیل کرانه آریایی در کیش امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه، در محل اقامت شما و یا محل مورد نظرتان را ممکن کرده است. نرخ کلیه اتومبیل های این مجموعه بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش، اول به شما اطلاع داده خواهد شد .

این شرکت کرایه اتومبیل کیش تخفیف های ویژه ای را برای افرادی که بدون وسیله ی شخصی خود به کیش سفر می کنند و تصمیم می گیرند تا ماشین اجاره کنند در نظر گرفته است. بگونه ای که در طی شبانه روز برای تفریح هر کجا که بخواهند به راحتی بروند.

کرایه اتومبیل کرانه آریایی کیش ماشین های انتخاب شده توسط مشتری هایش را پس از واریز هزینه به حساب شرکت و اعلام شماره پیگیری در بدو ورود هر رزرو کننده  به جزیره کیش در محل(فرودگاه - محل اقامت یا شرکت) اتومبیل به احترام کامل تحویل داده می شود.

شرکت رنت خودرو کرانه آریایی کیش موقعیت مکانی خوبی دارد. این مجموعه واقع در شهرک صدف جزیره زیبای کیش است. مکانی که این شرکت در آن قرار دارد سبب شده تا افراد زیادی به شرکت کرایه اتومبیل کرانه آریایی مراجعه کنند و ماشین مورد نظر خود را اجاره کنند. جهت رنت خودرو در جزیره کیش می توانید با شماره 076،44444499 ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید :
منابع :