کریزی بوت کیش از دیگر تفریحات منحصر به فرد جزیره کیش محسوب می شود که دارای هیجان بسیاری می باشد. این تفریح فوق العاده به قایق دیوانه نیز شهرت دارد که معنای فارسی این واژه انگلیسی، همین است. افرادی که می خواهند چنین تفریحی را امتحان نمایند پیشنهاد می کنیم خود را حسابی آماده کنند، چرا که ممکن حسابی هیجان زده شوند.

مراکز تفریحی و گردشگری کیش را بهتر بشناسید

کریزی بوت کیش و هیجانی منحصر به فرد

کریزی بوت کیش با سرعت بالا بر روی امواج در حال حرکت شده و روی تلأطم موج ها سواری می کند. در این هنگام سرنشینان دچار هیجان ناشی از  بالا و پایین پریدن قایق می شوند و حسابی خوش می گذرانند. سرعت بالای قایق سبب شده تا آب دریا به درون قایق ریخته و سرنشینان خیس شوند.

گردشگران باید بدانند که این موضوع اصلا نگران کننده نیست چرا که هوای جزیره در بیشتر ایام سال گرم و مطلوب است به این ترتیب سرما نخواهند خورد. ترس افتادن درون آب امکان ندارد در تجربه تفریح کریزی بوت همراه سرنشینان نباشد، زیرا قایق همواره در حال تکان های شدید است.

همین الان کریزی بوت کیش را با تخفیف رزرو کنید

تفریح کریزی بوت در کیش طرفداران زیادی داشته و اکثر گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند حتما از تفریح کریزی بوت بهره مند خواهند شد. هنگامی که قایق در حال دور زدن می باشد ممکن است افراد طوری دچار هیجان شوند که نفس خود را حبس کنند چرا که فکر می کنند همین الان به درون آب پرتاب خواهند شد.

جت اسکی کیش را بخوانید 

چه کسانی کریزی بوت را هدایت می کند؟

کاپیتان های مجربی این قایق ها را هدایت خواهند کرد، پس گردشگران با خیال راحت کریزی بوت را تجربه نمایند. راندن قایق های کریزی را حتما باید افراد حرفه ای کنترل کنند، زیرا هدایت آن ها کمی دشوار می باشد. سایت کیشلندیار این تفریح را برای افرادی که تمایل دارند تفریحی را تجربه نمایند که آدرنالین خون شان را بالا ببرد و خنده های از ته دل داشته باشند، پیشنهاد می کند.

معرفی کیبل اسکی کیش 

نکات قابل توجه گردشگران برای سوار شدن در کریزی بوت 

نکات ایمنی به طور کامل برای سوار شدن در قایق های دیوانه وجود دارد. قبل از سوار شدن، جلیقه نجات باید پوشید و هنگام نشستن کمربند ایمنی را باید بست. افرادی که بیماری زمینه ای دارند و مسن هستند اجازه سواری نخواهند داشت، همچنین خانم های باردار و کودکان زیر 5 سال نیز نمی توانند از این تفریح استفاده نمایند.

قایق های کریزی بوت به همراه خانواده و دوستان بسیار جذاب است و در منتقل کردن ترس، لذت و هیجانی متفاوت نظیر ندارد. گردشگران با مراجعه به سایت کیشلندیار و کلیک بر روی تفریحان کیش می توانند تفریح کریزی بوت را یافته و به صورت آنلاین رزرو نمایند. این سایت تخفیفات ویژه ای را نیز برای گردشگران لحاظ کرده است.

بیشتر بخوانید :
منابع :