کشتی تفریحی آرتمیس کیش به عنوان یکی از محبوب ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون با بهترین پذیرایی در گشت دو ساعته، آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می باشد. این کشتی دارای عرشه ای وسیع است که به دلیل همین وسعت زیاد، محبوبیت بسیاری در بین گردشگران دارد. 

كشتی تفریحی آرتمیس کیش سانس های خود را در هنگام شب و ساعات پایانی اجرا می کند که هر یک از سانس های گشت درون شهری 2 ساعت می باشد. نام این کشتی به دلیل محبوبیت بالایی که بین گردشگران دارد، همواره در سرچ گوگل جستجو می شود که به همین منظور، کیشلندریار در مقاله ای جامع، به توضیح بخش های مختلف آن پرداخته است. اگر در تور کیش به دنبال تفریحی آرامش بخش و گشت بر روی سرح دریا هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

آشنایی با تفریحات و اماکن گردشگری کیش با یک کلیک

ویژگی های کشتی تفریحی آرتمیس کیش

مهم ترین ویژگی کشتی آرتمیس کیش، عرشه وسیع آن می باشد، اما تنها ویژگی این کشتی به عرشه آن محدود نمی شود. بلکه امکاناتی مانند پذیرایی رایگان ناهار و شام، کافی شاپ، خدمات عکاسی، اجرای موزیک زنده، میز و صندلی اختصاصی در سالن پذیرایی و ... از دیگر مزیت هایی هستند که شما می توانید در این کشتی از آن ها بهره مند شوید. 

وجود کافی شاپ و رستوران کشتی تفریحی آرتمیس در کیش که به سرو انواع نوشیدنی و غذاهای سرد و گرم می پردازد، سبب شده تا میهمانان علاوه بر گشت دریایی تجربه صرف غذا بر روی آب را هم داشته باشند. همچنین شما می توانید با استفاده از عکاسان حرفه ای در این کشتی، لحظات دلشنشین خود را به ثبت رسانید که البته این امر همراه با هزینه و درخواست مهمانان صورت می گیرد. 

برنامه های کشتی تفریحی آرتمیس کیش برای مهمانان

در کشتی تفریحی آرتمیس علاوه بر اجرای موزیک زنده، برنامه های مهیج و نشاط آور نیز برگزار می شود که لبخند را مهمان لب های علاقه مندان می کند. وجود هنرمندان معروف جزیره در این کشتی باعث شده تا افراد بیشتری برای رزرو بلیط آن ترغیب شوند. در واقع کشتی آرتمیس با اجرای استندآپ کمدی، جنگ شبانه، مسابقه و اهدای جوایز، بهترین لحظات و خاطراتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد.

کشتی آکواریوم ستاره کیش را بیشتر بشناسید

محل حرکت کشتی تفریحی آرتمیس کیش کجاست؟

کشتی تفریحی آرتمیس کیش از بندرگاه کیش حرکت خود را آغاز می کند و به گشت بر روی آب های خلیج فارس می پردازد. پس از رزرو بلیط این کشتی، می بایستی تا برای استفاده از آن حداقل 30 دقیقه پیش از ساعت حرکت در این بندرگاه حضور پیدا کنید. البته به دلیل علاقه زیاد گردشگران به گشت دو ساعته با کشتی آرتمیس، پیشنهاد می شود تا در اسرع وقت اقدام به رزرو آنلاین بلیط تفریحات کیش نمایید. هر بلیط برای یک نفر در نظر گرفته شده و محدودیت سنی ندارد. 

منابع :