کشتی دنا کیش یکی از انواع کشتی های تفریحی کاتاماران بوده و دارای 3 طبقه مجزا و ظرفیت 250 نفر وارده از کشور ایتالیا می باشد. این کشتی عظیم الجثه بر روی دریای بی کران خلیج فارس در جزیره کیش شناور است و روزانه تعداد زیادی از گردشگران را به دل  آب های نیلگون خلیج فارس برده تا لحظاتی را به دور از هرگونه تنش فکری سپری کنند و آب، هوای تازه ای را استشمام کنند.

تفریحات کیش و اماکن گردشگری در کیش را بیشتر بشناسید

سالنی مخصوص برای شادی بیشتر در کشتی دنا کیش

کشتی دنا کیش برای شادی بیشتر مهمانان خود، سالنی در خصوص اجرای موزیک های شاد و به صورت زنده توسط هنرمندان جزیره کیش تدارک دیده است. همچنین نمایش و برنامه های پرنشاطی نیز در این سالن انجام می شود. تا رضایت هر چه بیشتر گردشگرانی که تفریحات کیش را رزرو کرده اند جلب کند.

کشتی دنا در کیش در طبقه فوقانی خود سالن VIP قرار داده که مهمانان عزیز می توانند با نوای آرامش بخش پیانو،مدتی را سپری کنند. عرشه کشتی نیز مکانی بسیار مناسب جهت تماشای جزیره زیبای کیش بر روی آب های خلیج فارس خواهد بود که لحظاتی به یادماندنی از تور کیش را برای شما رقم خواهد زد.

کشتی تفریحی دنا عکاسانی را استخدام کرده تا گردشگران بتوانند لحظه های بیاد ماندنی خود را توسط عکاس های حرفه ای به تصویر بکشند. عکس های گرفته شده را با قیمت های استثنائی می توان دریافت کرد. کشتی تفریحی دنا کیش با گشت دو ساعته بر روی آب های نیلگون خلیج فارس باعث شده تا افراد از تفریح خود بیشتر لذت ببرند.

آشنایی با کشتی آرتمیس کیش تنها با یک کلیک

کشتی نفریحی دنا در جزیره کیش 4 ستاره بوده و با سرو غذا و پذیرایی در خور شخصیت میهمانان کشتی سبب شده تا یک تفریح بی نظیری را برای میهمانان خود رقم بزند همچنین غذایی که در اختیار میهمانان قرار می گیرد از کفیت بالایی نیز برخوردار است.

برنامه های کشتی تفریحی دنا کیش

در کشتی دنا گشت ۲ ساعته بر روی آب های نیلگون خلیج فارس همراه با موزیک زنده ، برنامه های شاد و مهیج ، بازدید جزیره کیش از عرشه کشتی تفریحی دنا و سرو شام و پذیرایی از مسافران انجام می شود. اجرای این برنامه ها، به خوش گذرانی هرچه بیشتر گردشگران کمک می کند.

منابع :